سوالاتی برای طراحی سایت
نوشته شده توسط : مهمان نواز

آیا رنگ ها احساسات را به صدق انتقال می‌دهند؟ رنگ به شدت با احساسات دارای ربط میباشد.  طراحی سایت شرکتی  تغییرات رنگ ها قادر است تفاوت فی مابین یک سایت درگیر کننده و یک وب سایت ماهر باشد.

شایسته ترین تایپوگرافی کدام میباشد؟ دقیقا مانند رنگ، تایپوگرافی شم سایت را زیر تاثیر قرار می‌دهد.

پیوند ها به چه شکل قابل مشاهده می باشند؟ در‌حالتی که آنان را نمیتوانید ببینند پیوند ها مقصود خاصی ندارند. مطمئن گردید که در طراحی وب شما پیوند ها به خیر و خوبی اکران داده گردیده اند.

آیا شما از فضای کافی استعمال می‌کنید؟ امروزه بیشتر وبسایت ها بیشتراز حد همگی چیز را با هم ترکیب می نمایند. عملکرد نمایید از محیط های مو جود در وبسایت خویش به نیکی استعمال فرمایید.

آیا مطالب قابل قرائت می باشند؟ هیچ چیز اصلی خیس از محتوا وجود ندارد. در‌حالتی که خوانا و قابل تطابق باشند، یوزرها تارنما شما ذوق زده خواهند شد.

آیا حس می‌کنید وبسایت شما بدون نقص شده‌است؟ این پرسش احتمالا مهمترین و دشوارترین سوالی میباشد که با آن مواجه می باشید. درک کردن این که آیا سایت شما بدون نقص شده‌است یا این که خیر نیاز به فکر متعددی دارااست.

سوالاتی برای تجربه کاربری
تجربه کاربری شاید مهمترین برهان برای پیروزی سایت شما باشد. دراین مکان سوالاتی در رابطه تجربه کاربری و رابط کاربری مطرح شده‌است.

آیا تارنما به خیر در مرورگرهای گوناگون عمل می نماید؟ تعداد متعددی مرورگر وجود داراست. مطمئن گردید که سایت شما به خیر عمل می نماید. شما میتوانید از خدمت اینترنت مانند Browsershots برای پیش اکران وب سایت خویش در سیستم برهان های گوناگون و مرورگرهای اینترنت به کار گیری نمایید.

آیا تارنما شما در دستگاه های متعدد به خیر نمایش داده میشود؟ در حالی که اکثر اوقات سایت ها در مرورگر های اینترنت به خیر اکران داده می گردند البته نباید از دستگاه های گوشی نیز غافل شد. پس بهتر میباشد دقت بیشتری به ان داشته باشید.

آیا تارنما بوسیله اشخاص دیگر تست شده‌است؟ امروزه آزمایش امکان به کار گیری از تارنما بسیار آسوده و ارزان میباشد. انجام تست ها می‌تواند به شما ایده هایی برای بهبود ارائه دهد.

سرعت لود وب سایت شما به چه شکل میباشد؟ سرعت یک استدلال اساسی در امکان استعمال میباشد. در لحاظ بگیرید که چه‌گونه وبسایت شما بازدیدکنندگان را پایین تاثیر قرار میدهد.

آیا امکان کاوش در وب سایت شما راحت میباشد؟ اکثر تارنما ها به نوار کاوش نیاز دارا هستند تا بازدیدکنندگان داده ها موردنیاز خویش را پیدا نمایند. اطمینان نتایج فرمائید که نوار کاوش تارنما شما برای به کارگیری سهل میباشد و نتیجه ها ظریف ارائه میدهد.

آیا مشتریان میتوانند فارغ از اختلال با شما تماس بگیرند؟ در حالی که ممکن میباشد در‌این روند اسپم شناخته خواهد شد، اذن دهید بازدیدکنندگان به شما یک آدرس اینترنتی ارسال نمایند یا این که برای استارت یک شماره تماس می‌تواند راهی عالی برای برقراری رابطه با آنان باشد.

آیا لینک و پیوند های شکسته وبسایت خویش را محاسبه نموده اید؟ هر چه زودتر لینک و پیوند های شکسته سایت خویش را کشف کرده و آنها‌را از فی مابین ببرید.

همانگونه که ما حافظه میگیریم و رویش می‌کنیم، صلاحیت های ما نیز ارتقا می‌یابند. طراحان و گسترش دهندگان اینترنت که به صورت منظم شیوه ها و ایده های خویش را آیتم سوال قرار میدهند، معمولا عده ای می باشند که فعالیت را صحیح انجام میدهند و عده ای میباشند که به صورت مداوم فرآیندها و محصول ها خویش را بهبود می‌بخشند.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت شرکتی ,
:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 13 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: